Olen jo Räällulässä ja otin sittenkin molemmat rotat mukaan. Matkustaminen sujui aika tavallisesti eli juna myöhästyi puoli tuntia matkan aikana. Kaikkien laukkujen kanssa tuli kamala kriisi, kun yritin siellä juosta asemalle ja onneksi juoksinkin, sillä kyytiin ehtiminen oli minuutista kiinni. Sisään päästyä oli sitten voittajafiilis.
Miten minua väsyttää jo nyt? Johtuu varmaan matkustamisesta. Siru-kissa oli joko lihonut tai sitten sille oli kasvanut paksu talviturkki. Pitänee ottaa siitä kuvia.

Postaan tämän päivän luukun nopeasti ja yksinkertaisesti. Aiheena on vanhat piirustukset, jotka olen saanut muilta lapsilta. Olin siis silloin itsekin lapsi tai jotain...

En muista piirsikö tämän kuvan Sami-kana vai Teemupiru, mutta hieno se on kuitenkin, täytyy sanoa.

Sami-kanan piirtämä hirviö. Tosi pelottava.

Joku Jenny piirsi minulle kuvan homoparista treffeillä. Herttaista.

Teemupirun piirtämä demoni.

Vanillan lyhyt sarjakuva juomasta nimeltä Sonaatti. Pidin loppuratkaisusta.

Sami-kana piirsi joskus kuvan veljestään.

Huomenna varmaan piirrän taas jotain tietokoneella. Nyt taidan mennä nukkumaan....