Tänään oli syksyn yhteiskritiikki ja se meni hyvin. Kävin ostamassa Keijottarelle lahjan ja viinaa boolia varten, sillä vietämme omat pikkujoulut. Mitähän siitä seuraa...

Tämä luukku minun ptiti kasata tosi kiireessä. Olin suunnitellut täksi päiväksi jotain hienompaa ja aikaa vievempää, sillä pääsin jo aikaisin kotiin. Ilmaantui kuitenkin kaikkea muuta tekemistä. Tänään aiheena on siis "hylätyt sarjishahmot", joita minulla olisi toki mielin määrin lisää, mutta nämä sattuivat nyt pikaselauksella silmään. Ehkä luukku jatkuu vielä, että loputkin pääsevät mukaan. Katsotaas mitä nyt löytyi:

Åke ja Peter, joista on ollut mainintaa jo aiemmin. Nuo numerot varmaan tarkoittavat, kuinka monesti olen piirtänyt hahmot.

9-vuotias tyttö nimeltä Blush Hitter, sarjakuvasta "Pastel Pink", jota piirtelin lukiossa, mutta se ei ole enää tallessa. Blush on erikoinen taikatyttö, joka muuttuessaan ei saa fabua säihkyvää pukua vaan muuttuu mieheksi ja hakkaa viholliset raa'alla voimalla.

Hahmo jostain sarjakuvasta, mitä en koskaan alkanut piirtää.

Halusin, joskus tehdä kliseisen kauhu- visual novelin, joka kertoo miehestä, joka menee vanhaan majataloon. Siellä hän kohtaa talon ainoan työntekijän, Mamin, sekä monta aavetta. Jostain syystä Mami vetää niitä puoleensa...

Velli-mato! Tätä sarjista piirsin yläasteella ja muutama sivu taitaa olla vielä tallessa. Näytän joskus.

Taikatyttö-Laura. Suunnittelin tekeväni sarjiksesta joskus huolellisemman version. Lauran ensimmäinen ase oli siinä nyrkkirauta.

Taikatyttö-Kisami sarjiksesta, jota piirtelin jo ala-asteella. Tämä kuva on kuitenkin piirretty myöhemmin nostalgian vuoksi. Kisami oli mykkä ja osasi käyttää tulielementtiä aseenaan. Tästä piirtelin tosi paljon kuvia, mutta vain murto-osa niistä saattaa olla tallessa... jossain.

Huomiseen. Jos ei ole kamala krapula, yritän kirjoittaa sen syvällisen ja minulle tärkeän luukun, joka on vaivannut minua jo jonkin aikaa.